lørdag, august 09, 2014

Strikking

Jeg har ikke bare lagd ting med Cameoen i sommer, jeg har også strikket.
Jeg har strikket en Islender til Adrian som hadde bursdag i Juli 
og da tenkte jeg at han kan bruke den i barnehagen til høsten. 
Og det som var kjekt var at den var akkurat bittelite for stor,
så da passer den i vinter :-)
Og så fortsatte jeg med samme grunnoppskrift, på bildet er 1,5 genser til ferdig. Men nå er den halve ferig og så er det en til på pinnene i enda en farge. Kjekt med raglanfelling for da blir det ikke så mye montering.
Jeg har også begynt på et par bunadstrømper til Nordmørsbunaden, men det går veldig sakte fremover da det er tynt garn på pinne 2.5.
Og enda tar jeg ikke fornuften fangen som det så fint heter. Har nå gitt garn til datterens sambooer i bursdagsgave og dermed forpliktet meg til å strikke bunadstrømper til Nordlandsbunaden. :-)
Jaja, og sånn går no dagan.




Ingen kommentarer: