lørdag, august 09, 2014

Silhouette Cameo

I Juli kjøpte jeg meg noe jeg hadde veldig lyst på.
En ny kuttemaskin til papirhobbyen min.
Det er en Silhouette Cameo, og grunnen til at jeg kjøpte den er at jeg kan legge større ark i den,og få større motiver kuttet ut.
Her har jeg tatt bilde av maskinen, vesken og en del av det jeg har kuttet ut etter at jeg kjøpte den og jeg kjenner på meg at nå blir det litt mer kortlaging etter hvert.
Har vært lite gjort på den fronten i det siste.
De filene jeg har brukt til å lage sakene av er for det meste fra Svg sine kolleksjoner.
Jeg liker de veldig godt.


Baseballcaps fra SVG

Hus fra SVG med batteri-telys i.
Samme hus uten batteri-telys.
Fotball fra SVG, denne har lokk som kan åpnes og det kan legges noe godt eller annet spennende i.




Enchanted sparrow fra Svg.
Min nye Cameo med Råsa veske :-)



3 D  Ringblomst fra SVG

Ingen kommentarer: